Tuntien aikataulut
























































kesä22
23.5.-

18

19



ma

Lavis
-Kalanti
Disco
-Kalanti



Ti

-

Pump



Ke

Kesä-
jumppa

Zumba



To

Lavis
-Kirikallio
Kesäjumppa
-Kirikallio


*tunnit Laitilan urheilutalolla

Tunnit löytyy näppärästi ja päivitetysti osoitteesta: www.varaaheti.fi/elleni

BOOST! -lihaskuntoa - Alkulämmittelyn jälkeen nostetaan sykettä ja siitä jatketaan tehokkailla lihaskunto ja tasapainoliikkeillä ylhäällä ja lattiassa. Lopussa lyhyt loppuhengähdys. Tunnilla tärkeässä roolissa on hyvä musiikki! Tunti sopii kaikille perusterveille liikkujille kunnon ylläpitämiseen, -kohottamiseen tai kehon kiinteyttämiseen. OTA MUKAAN PYYHE SUOJAAMAAN JUMPPA-ALUSTAA!

Disco - Hyvä musiikki pistää tanssimaan! Tanssijumppaa kaikille.

Footbic - kahdella pehmeällä Footbic-pallolla tehtävä jalkaterien kuntoutusohjelma. Harjoitusohjelma sopii kaikille perusterveille liikkujille.

Kahvakuula- kahvakuulailun perusliikkeitä Treeni sisältää alkulämmittelyn sekä kuntopiirityyppisen patteritreenin sekä lyhyen loppuverryttelyn. Sopii hyvin myös miehille. Voit ottaa oman kuulan (ohjeita kuulan valintaan löydät linkistä) tai salilla on myö muutamia kuulia.

Kehonhuolto Liikeratoja-, niveliä-, lihaksia ja lihaskalvoja eli koko kehoa aktivoivaa, rauhallisen nautittavaa liikettä. Tunti sopii kaikille perusterveille liikkujille. Tunnilla sovelletaan mm. FasciaMethod, FootBic sekä Pilates tekniikoita ja harjoituksia. Pukeudu mukavan lämpimästi.

OTA MUKAAN PYYHE SUOJAAMAAN JUMPPA-ALUSTAA!

LAVIS-lavatanssijumppa - Suomalaista lavatanssimusiikkia, perusaskeleita (valssi, humppa, jenkka, tango, salsa, rumba, polkka, cha-cha...), hikisen ihana tunti niille jotka tykkää :)

kiinteytys - kiinteytttävää ja vetreyttävää jumpaa käsille, jaloille ja keskivartalolle! Käytämme myös pieniä käsipainoja ja vastuskuminauhoja tuomaan tunteihin lisää tehoa. Musiikkia lattareista rokkiin ja suomipoppiin.


kuntopiiri - joka ikäiselle, kokoiselle ja kuntoiselle liikujalle. Niveliä ja lihaksia aktivoivan lämmittelyn jälkeen tehdään n. 8-12 voimaa, liikkuvuutta ja/tai tasapainoa kehittävää liikettä sisältävä kuntopiiri. Osassa liikkeistä mukana välineitä esim. kuntopallo, kahvakuula, jumppapallo, keppi. Tunti soveltuu kaikille perusterveille liikkujille - ei haittaa isompi vatsa, leikatut polvet,kipeät olkapäät, selät tai ikä - lattialle ja sieltä ylös pitää tosin päästä. OTA MUKAAN PYYHE SUOJAAMAAN JUMPPA-ALUSTAA!

Pilates - rauhallisena flowna etenevä ryhmäpilates tunti. Tunnilla suuren roolin ottavat selkä, nivelet ja oman kehon kuunteleminen. Tunnilla tehdään kehoa vahvistavia ja liikkuvuutta parantavia liikkeitä ja liikesarjoja ilman kiirettä ja turhaa rutistusta. Pilates on hyvä harjoitusmuoto esim. selkäkivuista tai niska-hartia-jumeista kärsiville. Pilates tunneilla tehdään myös paljon esim. tasapainon ja kehon linjauksen kannalta hyviä liikkeitä. OTA MUKAAN PYYHE SUOJAAMAAN JUMPPA-ALUSTAA!

Pilates & pienvälineet - pilatestunti, jossa voidaan käyttää apuna pienvälineitä kuten pilatesrullaa, -rengasta, palloja, kuminauhoja tai käsipainoja. OTA MUKAAN OMA PYYHE SUOJAAMAAN JUMPPA-ALUSTAA!

Pilates haastava - tunnilla lähdetään haastamaan kehoa pilateksen klassisen repertuaarin liikkeillä - voimaa, kehon tuntemusta, liikkuvuutta, keskittymistä. Tämä tunti ei sovi selkäkipuiselle! OTA OMA JUMPPA-ALUSTA TAI PYYHE SUOJAAMAAN JUMPPA-ALUSTAA!

Piloxing Booty Builder - tunti keskittyy nimensä mukaisesti pakaralihaksiin. Tunnilla ei askelleta tai nosteta syksettä. Tunnilla on käytössä BB-vastuskuminauhat, joita on myynnissä tunnin alussa, tunnin voi hyvin jumpata myös ilman kuminauhoja. PBB tunnin kesto olisi 30min, joten olen lisännyt torstain tuntiin n.15 min kestävän lihaskunto-osuuden, joka sisältää vaihdellen monipuolisia lihaskuntoliikkeitä. OTA MUKAAN OMA PYYHE SUOJAAMAAN JUMPPA-ALUSTAA!

POUNDŽ on rokkaava tunti kaikille staroille. 45 minuuttia kestävä tunti on tehokas yhdistelmä pilatesta, rummutusta ja sykkeen nostoa.

Pump - Lihasvoimaa ja -kestävyyttä omaa kehoa ja pieniä lisäpainoja hyödyntäen. Tunnilla ei tanssita.

Zumba - Lattarirytmejä ja musiikin parhaimpia, ihana tunti niille jotka tykkää ;) Let it move you!

ZumbaGold - kevyempi tanssitunti ei sisällä hyppyjä, kovaa pyörimistä tai nopeita suunnan muutoksia.

ZumbaToning - Samaa ihanaa zumbaa mutta pienet käsipainot tuovat kropalle hiukan extra työtä. Askeleiltaan ja kuvioiltaan ehkä rauhallisempi tunti kuin perus zumba ... kannataa testata sinunkin joka et tykkää tavallisesta zumbasta!

Strong - Koko kroppaa tehokkaasti harjoittava HIIT-treeni! 45min&60min tunnit sisältävät iskuja & potkuja & hyppyjä & punnerruksia & kyykkyjä & lankkuja & kiertoja ... tunti sopii kaikille jotka haluavat haastaa kehoaan. Tunnilla annetaan kevyempiä ja haastavampia vaihtoehtoja.

Äiti&vauva - äideille suunniteltu jumppatunti jossa huomioidaan raskaudesta ja synnytyksestä palautuva sekä esim. imetyksestä ja vauvan kantamisesta väsynyt keho. Tunneille voi tulla vauvan kanssa (n.2-12kk). OTA MUKAAN OMA PYYHE TAI JUMPPA-ALUSTA ITSELLESI JA VAUVALLE!

Tarkemmat tuntikuvaukset löytyy AIKUISTEN LIIKUNTA -sivun alta!